expensive shit.

har hittat min drömkamera. Åh. Blir nästan varm i kroppen då jag ser den.

så här ser godingen ut:


och för den pärlan får man hosta upp typ 6000 spänn. Aj, det lär ju svida ordentligt i plånkan, men den ska bli min. Frågan är bara när.

blir ju att jobba som en besatt om jag ska ha den. Hade ju helst haft den före thailand, men det lär ju bli att glömma, flygresan är snordyr + att jag kommer betala hotell osv själv. Sånt crap att det ska vara så pissigt dyrt att resa.

sitter och kollar i albumet från thailand ... åh, vad jag längtar tillbaka! Bjuder på några bilder, gott folk (i väntan på att musiken ska bli klar)
   

sådärja, pallar inte att bjuda på några fler bilder, pixbox är seg som ett as och samarbetar inte alls med mig. Åh, vad jag vill vara sådär brun och fräsch igen. Tänk att det bara var typ 2,5 månader sen jag var där och jag är ändå vit som ett spöke. Life's a bitch sometimes. Fast om Amanda kommer till piteå någon gång i veckan så kanske jag släpar med henne och solar, så man inte känner sig så himla blek då Jennybenny kommer hem. Vi har ju - nästan - samma gener, om än på ett visst avstånd, så jag har mina aningar att hon kommer hem och ser ut som en bajskorv. Blä på henne. Och blä på det här pissiga vädret.
nu ska jag sova (och sura över att jag inte är i thailand)
hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0