tgif

underbart med helg! Har varit en hemskt slitig, men rolig, vecka. Sedan i måndags har vi varit ute på Western farm och repat för fullt inför musikalen, som har premiär på torsdag. Det drar ihop sig nu! Lite nervös är man ju faktiskt. Men det ska nog bli jättebra. Skönt att vi slapp repet på söndag iallafall, det satt finfint.

Efter att vi hade slutat så skyndade vi oss att plocka ihop och springa till bussen, vilket inte var det lättaste, med tanke på att vägen från farmen ner till vägen är det närmsta en ren dödsfälla man kan komma, livsfarligt!

Bestämde mig för att inte dra till luleå imorgon, kändes bara tröttsamt och jobbigt, sparar hellre det till lovet! Så i helgen ska jag bara mysa och ta det lugnt och verkligen vila upp mig till 1000, så jag kommer till skolan, eller ja, farmen, på måndag, pigg och fräsch och redo att ge 300%.

Så imorgon blir det nog bara att mysa framför tvn, ta en kopp varm choklad, kanske gå på en långpromenad och bara, ja, ta det lugnt.

Jaja, nu ska jag till sängen, ser stjärnor, plus att jag vill läsa klart min bok, Shooting Butterflies, den är SÅ bra! Eller om det blir Twilight ikväll? Har faktiskt längtat efter den lite, hehe.

puss!

Kommentarer
Postat av: SaraP

Asså, fy fan va trött jag är! :O

Ska typ gå och lägga mig redan nu på en helg, och i går typ samma tid xD

Fattar inte, musikal livet tar på krafterna^^ haha

2009-03-28 @ 21:33:10
URL: http://sarapohjanen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0