BECAUSE EVERYBODY WANTS IT AND THEY WANT IT BAD

nej, nu börjar det dra ihop sig till läggdags för min del. Fick ett sms från min syster som löd "väck mig om jag sover", så jag antar/hoppas att hon har något spännande att intressant att berätta, men det tvivlar jag på. Imorgon står det lite småprylar på schemat; bakning, fotografering, matlagning. Tänkte slänga ihop scones och eventuellt muffins eller något annat yummie. Hittade ett recept på en kladdkaka som såg helt killer ut, kan inte bli fel. Sen kommer jag nog gissningsvis att se något avsnitt av både One tree hill och Gossip girl. Dessvärre hade jag ju också planerat att morgondagen skulle bli min lilla "pluggdag". Tror dock att jag delar upp det och gör lite imorgon och lite på måndag.

men sängen var det nu då, alltså.

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0