happy times

yeah, veckorna bara susar förbi, nu är andra veckan över! Det har varit sjukt kul hittills, allt går så underbart bra. Fast vem vet, det kanske bara är en fas? Har börjat med en drös nya kurser i veckan; engelska c, samhälls, kultur- och idéhistoria, arbetsmiljö och säkerhet, psykologi, wallmans, kör b och ensemble b. Och säkert någon mer kurs, som jag hunnit glömma bort. Helt bananas hur taggad jag är inför allt detta år, med luciatåg, julshow, projektarbete, wallmans och hela faderullan. Idag har vi dessutom provat studentmössor, sviiiinkul! Nu ska jag försöka visa Anna min studentmössa, sen ska jag registrera henne på fejjan, på hennes egen begäran, COOLT! Sen ska jag trampa iväg till insparksfesten och dansaa hela kvällen lång!

laater, dudes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0