ANOTHER KIND OF GREEN

Sitter och funderar lite på vad man ska hitta på ikväll... I nuläget lutar det mot att baka eller hyra film. Kanske båda? Får ta en liten titt på recept.nu och se om jag hittar något som kan vara av intresse. Är sugen på något chokladigt och gott. Fast inte kladdkaka. Tror jag iallafall. Nåväl, får undersöka det lite djupare. Ska ta och se om det möjligvis kan vara så att jag har ett avsnitt kvar av Gossip girl som jag inte sett. Eller om det till och med kan tänkas finnas ett One tree hill-avsnitt som jag inte sett? Skall undersökas genast!

Kan ju ta tillfälle i akt att tipsa om den kanonbra låten Another kind of green med John Mayer, som tillsammans med Steve Jordan och Pino Palladino bildar The John Mayer Trio. Mycket bra, måste jag säga!

Vad hittar ni på idag, finisar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0