LITE KÄR

åh, hörni! Har ni hört Ack, Sundbyberg med Oskar Linnros? Karln är också känd som "den snygga halvan i Snook". Iallafall, sjukt bra! Den går varm i min Spotify just nu, lyssna & fastna ni också! Väntar med spänning på albumet som jag hoppas dyker upp senare i vår, känns alltid lite spännande med musik på svenska, det blir lite mer... Nära och intimt, liksom. Den ingår givetvis i min lite nyare, lite vårigare Spotify-playlist. Även fast det varit riktigt tråkigt väder idag så kan jag ändå känna lite vår i luften, minsann! Snön börjar smälta och lite överallt kan man se asfalt, och - framför allt - man kan ha Converse/andra valfria tygskor utan att förfrysa fötterna totalt (inte för att det hindrat mig förut), underbart! Nu vill jag bara ha lite solsken så hade saken varit kalas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0