MORNIN'

har vaknat flera gånger denna morgon, men till slut gav jag upp försöken att somna om och läste några tidningar. Sen steg jag upp och såg film, Kärlek på menyn. Romantiska dramakomedier passar allra bäst en seg lördagsmorgon! Sen började jag leka litegrann med min systers kamera, en Nikon D60, som jag fått låna. Har fotograferat mina nya, guldiga partyskor från H&M (ska visa bilder senare), favoritögonskuggan och ett tjusigt armband jag hittade liggandes i en liten vrå.

Sitter och ser - eller rättare sagt lyssnar - på curlingfinalen från i natt... Jösses, mer ospännande sport får man leta efter. Huja. Men kul att det blev ett OS-guld iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0