YOU'RE SIMPLY THE BEST

and the search continues... GAAH, blir galen på detta jäkla gissel med att hitta en systemkamera. Vill bara slita av mig håret, hårtuss efter hårtuss. Ska skicka ett sms till min kära mor och se om hon kan titta vidare, vill verkligen hitta någon bra nu.

Imorgon ska jag äntligen till tandläkaren, GUD VAD SKÖNT. Hoppas jag blir av med tandjäveln nu. Vill bara slippa att behöva ligga vaken för att det gör så ont.

Och om en vecka fyller jag år. EN VECKA. 19 år. Nitton jävla levnadsår. Hur hände detta?! Tyckte det var nyss jag kutade runt på Radiomasten och kände mig coolast på stället i mina döfräna Mumin-mockasiner. Oj oj oj. Och nu är det inte ens 5 månader innan jag står på flaket och gastar "för vi har tagit studenten! för vi har tagit studenten! för vi har tagit studenteeen! fy fan vad vi är bra!" med resten av ESMK07 för om det är nånting vi verkligen är så är det bra. Känns verkligen som att vi kan sträcka på oss lite extra och känna oss nöjda då vi står där på Vallen i - förhoppningsvis - solskenet den 11 Juni. JAG LÄNGTAR. Men samtidigt så gör jag inte det.

Nu tänkte jag snart ta och lägga mig, läsa några sidor ur Barack Obamas memoarer, Min far hade en dröm. Jag är inte alls mycket för självbiografier alls, men jag måste då bara få säga att den boken är helt fantastisk. Har visserligen bara läst halva, men hans sätt att skriva och uttrycka sig är underbart. Han är en väldigt intressant person, och det är spännande att läsa hur han arbetat sig från botten till toppen. För let me tell you, denna man har inte fått något serverat på silverfat, här snackar vi ren och skär arbetsvilja. Så det om något är ju beundransvärt. Sedan är det ju ganska häftigt att han faktiskt är USAs första afro-amerikanska president. Sjukt coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0