IT'S HERE!

WOHO, paketet är här!! Har vandrat fram och tillbaka hela förmiddagen och varit uppspelt och nervös, som ett litet barn på julafton. Och plötsligt såg jag den gula, väldigt efterlängtade bilen passera utanför fönstret. Sprang genast ut, och jajemän, nog låg det där alltid. Det finaste, beiga kuvert någonsin. Näst intill sprang in och gjorde mitt bästa att slita upp det så fort som möjligt. Gick väl sådär, tejpen satt som sten. Men till sist så öppnade det sig, och ut ramlade min efterlängtade DVD och Annas födelsedagspresent. DVDn åkte såklart på direkt, och medans den rullade så slog jag in presenten, löste korsord och pysslade litegrann med mitt fotoalbum.

Ska strax lägga mig och lyssna på Faith med John Mayer och Keith Urban, såååå bra! Ska se om jag kan nosa fram ett klipp på YouTube... Nope, ingen tur på den fronten. Nedrans skit också. Här kan ni ladda ner ett gäng låtar från den spelningen (som för övrigt var på min födelsedag, den 26 Januari!). Då nedladdningen är färdig extrahera (tror det heter så) filerna och lyssna på Faith och njut. Fasen så bra den är! Lyssnar på den så ofta jag får tillfälle; då jag ligger i sängen och löser korsord (min nya favoritsyssla), diskar, städar, stryker - ja, ni fattar, allt helt enkelt.

Men ja, nu ska jag väl ta och gå och lägga mig, antar jag. NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0