HOLD ON I'M COMING

amen sådär, då var ju cdon-problemet löst, kalasfint! Bara att betala via internetbanken då fakturan anländer, gudars skymning vad skönt. Ett problem mindre, liksom.

Har ganska nyligt varit hos några här i närheten och fikat, herrejesus vad gott det var! Mätt som en gris är väl på ett ungefär vad jag är nu, ska ni veta. Har välkomnat både en bulle och en bit tårta in i min mun. Men efter en arbetsdag tycker jag att jag var värt det, så det så! Imorgon blir det nog att jag hänger här ett tag på förmiddagen, sen ska vi till Rosvik och kika på Amandas blivande vovve innan vi drar till Piteå. Så det blir nog en alldeles kalasbra helg, som det ser ut i mina ögon!

jaja, nu ska jag kika vidare på - chockerande, huh? - John Mayer-klipp på YouTube, världens bästa tidsfördriv om man frågar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0