THE STORMS WE SHARE

PHU, sommaren har då kommit med besked. Och idag har väl varit den varmaste dagen på lääänge. Varit ute hela dagen och jobbat och donat.

Som jag tidigare nämnt så kom ju Where the light is i mitten av förra veckan. Har hunnit se den sisådär 4 gånger redan, hehe. Och jösses, vad den är bra! Både bild- och ljudkvalitén är löjligt bra, och sedan är ju låtarna mer eller mindre mästerverk i sig. Ett kanonköp, helt enkelt. Ett måste om man är ett John Mayer-fan.

Snart går både PDOL och Malmöfestivalen av stapeln. Kommer jag vara där? Troligtvis inte. Eller ja, möjligtvis PDOL, Malmöfestivalen - som jag allra helst hade velat besöka - blir mest troligt inte av, tusiken också. Men jag ska nog unna mig ett fredagsbesök på PDOL trots allt. Att se Oskar Linnros, Salem al Fakir och träffa en massa folk lät inte alltför tråkigt faktiskt! Måste bara köpa mig en biljett. Eller ja, först måste jag väl bestämma mig om jag ens ska åka, hehe.

På söndag eller måndag ska jag följa med Amanda till Roknäs då hon ska hämta sin lilla vovve. En liten sötis som jag säkerligen kommer att vakta mer än en gång om hon bara tillåter mig.

Imorgon ska jag fixa litegrann utomhus, sedan ska jag cykla till stan och möta Anna och sedan ska vi ut och äta, trevligt värre!

Snart ska jag gå och lägga mig, är helt slut. Funderar bara om jag ska börja läsa Anna Karenina eller om jag ska skriva av mig litegrann. Musiken är såklart obligatorisk, går inte att sova utan den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0