YOUR BODY IS A WONDERLAND

sådär, då var en beställning från cdon.com ivägskickad! Har skaffat både en liten grej åt mig själv, äntligen blir Where the light is-DVDn min, samt en liten födelsedagspresent. Ska strax cykla hem, äta en bit mat, packa ner mina pinaler innan jag åker till Luleå. Blir en spontansleepover hos Amanda, sedan vettetusan vad jag ska pyssla med medans hon jobbar imorgon, men det är ett senare bekymmer!

Så någon gång nästa vecka kan jag njuta av en lite äldre, och något fräschare, John Mayer framför dumburken, gudars skymning vad gött det ska bli! Albumet är sedan länge en solklar favorit, och jag kan ju bara anta (känner mig själv ganska väl, ska ni veta) att DVDn inte är något undantag.

Men ikväll väntar det gissningsvis lite film, glass (hoppas jag) och - om jag själv får bestämma - lite poppande av alldeles för underbara John Mayer-videos på YouTube. Det håller nog inte min kära syster med om, men vad fasen, med liten våld ska hon nog ge med sig! Nåväl, to be continued... TJING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0