TRÖJA

tänkte ta och visa min John Mayer-tröja som fick följa med hem efter konserten förra söndagen. Trycket är likadant, men min tröja är inte v-ringad, utan det är vanlig, rund hals. Sjukt bekväm tröja, ska ni veta. Kommer nog att bo i den hela sommaren, om jag själv får bestämma. Och om vädret är lite mer samarbetsvilligt, vilket det inte varit hittills direkt. Nu håller jag på att titta på videon till Your body is a wonderland, åh vad den låten är bra! Attans tråkigt att den inte finns på spotify. Den må ha några år på nacken, men så bra den är. Och videon är så söt. Höll på att trilla av stolen då jag såg den på TV någon dag före jag åkte till Malmö. VH1 är klart den bästa musikkanalen, utan någon större konkurrans! Jag gillar dock The Hills och The City, det är en riktig hang-up jag har. Men rent musikmässigt så slår VH1 MTV på fingrarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0