SOMETHING'S MISSING

ÅH, vad jag gillar bröllop! Som ni alla säkert vet så gifte sig kronprinsessan Viktoria med hennes Daniel idag. Vi satt bänkade framför TVn här hemma, och åh så fint det var! Som den lilla mes jag anser mig själv vara så föll det tårar ett flertal gånger. Ska ta en kort paus alldeles strax för att äta middag, sedan blir det långtidsparkering framför TVn hela kvällen lång.

Detta storslagna evenemang fick mig såklart att börja fundera litegrann över hur jag vill att mitt eget bröllop ska se ut. Vet väl inte exakt hur jag vill att det ska se ut, men några idéer har jag, minsann. Kan göra en kort summering; strand i Thailand, solnedgång, jordgubbsröda klänningar i modeller som bäst funkar på var och en på brudtärnorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0