STRAIGHT TOWARDS THE SUN

sådär, då var brödbaket avklarat! Det var visserligen ett tag sedan nu, men jag har efter det hunnit provsmaka brödet och se På spåret och Skavlan, samt början av 1408. Men de som känner mig vet nog också hur mitt förhållande till den typen av filmer och min uppsättning av nerver är väl inte de mest hållbara. Jag klarade kanske 15 minuter, sen fegade jag ur.

Imorgon blir det tidig uppstigning, ska duscha och packa och dona innan jag beger mig till Boden. Blir full rulle direkt, farfar kommer och hämtar mig och så blir det direkt till Pagla. Och på söndag blir det en sväng till klinten. Har faktiskt aldrig varit dit, så det blir spännande att göra ett besök där. Är inte direkt någon Anja Pärson i backen, om vi säger så. Det är snarare lite mer... Bambi på hal is, fast i snövariant. Inte särskilt smidigt eller graciöst någonstans. Det är bara väldigt klumpigt och... Ograciöst.

Sitter fortfarande och nöter Unfair på repeat, men den är ju så braaa! Kommer förmodligen ha den på repeat hela bussresan hem imorgon.

Just det, det jag pratade om tidigare idag, att utöka mitt bloggande, vet ni vad det var? Asos, ni vet den smått världsberömda shoppingsajten? Ja, iallafall, de har utökat med något slags lifestyle-grejs, så nu bloggar jag även där. Har dock ingen aning om adressen till den bloggen.. Ska dock nosa reda på det! LATER

ps. tills vidare tycker jag verkligen att ni ska spana in Unfair med Josh Kelley. Jag vet att jag tjatar, men den är grym!
ps2. har hittat en ny blogg - en manlig bloggare dessutom, woho! Som jag har letat - som jag fattat tycke för. Fantastiska bilder tar han dessutom. Här hittar ni bloggen iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0