FRÅN OCH MED DÅ, FRÅN OCH MED DU

haha, sitter och spelar några spel vi fick lira på samhällslektionen för några veckor sedan. Så nu sitter jag här och svär och är lite småsur för att spelet går så nedrans dåligt... Ni som redan spelat spelen vet väl på ett ungefär hur glad och trevlig man känner sig under själva speltillfället. För att inte tala om charmig, herregud. Om ni inte vet, däremot, så kan ni ju testa att googla på "europa go" och klicka på första länken, där finns en hel drös spel som lockar fram era allra ocharmigaste sidor, jag lovar. Fast det positiva är väl att man lär sig litegrann om EU, hehe.

nu ska jag ÄNTLIGEN slänga det jäkla samhällspappret, skönt? JA! Ännu en sak att bocka av från att-göra-listan. Nu har jag bara en och en halv (har bara lite restgrejs kvar i NK B) uppgift kvar, sen är jag färdig. Finished. Done. Finito. Ja, ni fattar nog var jag vill komma. För alltså, sen är det fritt fram för mig att glassa i två veckor. Fast vi i klassen har en hel del grejer inplanerade, men det ser ut att mest vara lekar och rep inför vallen så det känns helt ok ändå! Usch vad jag kommer sakna klassen inser jag nu, det är inte ens kul. Var ut på Lotus med några finisar i lördags, fyfaaaasen vad roligt det var! Började med att lira TP (med barnfrågor, thank you very much) hos Jennie, äta chips och dricka drinkar (eller okej, vitt vin med sockerdricka och en liten skiva lime kanske inte räknas som en drink? Nåja, gott var det iallafall!). Ruskigt trevligt var det, även om vi inte var sådär jättemånga, vilket var lite synd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0