HALF OF MY HEART DON'T REALLY KNOW WHAT IT'S GOING FOR

Sitter och försöker komma på alla konserter jag har varit på, vilket är ett jäkla arbete då det blivit en hel del konserter under åren. Har säkert glömt mer än hälften. Vissa har jag dessutom sett flera gånger. Men här är några artister och band jag sett:
- Darin
- Markoolio
- Friends
- Magnus Uggla
- Lena PH
- Mando Diao
- The Ark
- Neverstore *
- Lazee
- Movits! *
- Carola
- Jill Johnson
- Da Buzz
- Timbuktu
- Veronica Maggio *
- Måns Zelmerlöw *
- Miss Li
- Alcazar
- Mika
- Erik Hassle
- Salem al Fakir
- The Sounds
- El Perro del Mar
- Pauline
- Fibes, oh Fibes!
- Johnossi
- Maskinen
- Promoe
- Sarah Dawn Finer
- Kim
- Janet
- Håkan Hellström
- A*teens
De med en * efter sig är artister/band jag sett fler än en gång, och bland dem är det Måns Zelmerlöw och Movits! som innehar rekordet med fyra gånger vardera. Älskar att gå på konsert, bara känslan att stå där i ett sjungande folkhav är helt oslagbar. Många har det blivit under åren, och fler hoppas jag att det blir. Är en riktig konsertmänniska, jag trivs som fisken i vattnet. Och om 13 dagar får jag äntligen lägga till min all-time favorit (jag tror ni alla kan hans namn by now) till den listan, vilket känns helt otroligt, overkligt, fantastiskt och bara sjukt bra, helt enkelt. Detta är något jag väntat på (om än inte medvetet alla gånger) sedan jag var 11 år, och nu händer det. Forum Copenhagen är stället man ska vara på den 30 Maj alltså, bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mando Diao

The Killers

Franz Ferdinand

Markus Krunegård

Slagsmålsklubben

Lars Winnerbäck

LADY GAGA*

Timbaktu

Semi Precious Weapons

The Sounds

Kings of Leon

Babyshambles

Håkan Hellström

etc etc. Men det har jag ingen lust att skriva, för jag skämms, jag SKÄMMS.

2010-05-17 @ 16:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0