JIIIIIISUS

fy FAN vad rädd jag blev! Är och kraschar hos min syster och hennes far över natten, och han skrämde livet ur mig, helt seriöst. Sitter och arbetar med samhällsarbetet (duktiga jag) och så frågar han om jag läst dagens aftonbladet. Svarar att jag bara bläddrat igenom den lite snabbt. Och så säger han att det står i tidningen att askmolnet gjort att så att de har varit tvungna att stänga igen luftrummet från sundsvall och uppåt och att de inte vet när de kan öppna igen. Blev alldeles paff, vilket säkert är ganska förståeligt då jag åker IMORGON, hur surt hade det inte varit?! Lyckligtvis var det inte sant. Och jag hade tydligen blivit alldeles likblek i ansiktet. Chockerande? Nej, inte mycket.

nu ska jag umgås med min syster, HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0