MIRRORS ARE A LOSING GAME

tjipp! Sitter och gör både det ena och det andra, bland annat ett slutarbete i Engelska C där vi ska skriva en jämförelseanalys mellan en bok och en film. Hoppas att jag hinner klart med den idag, så kan jag fokusera på de saker jag har kvar, vilket är gitarrläxor, mattenationella, ett NK-prov (gjorde ett alldeles nyss, och det kändes bra iallafall. Sedan hur det gick är väl en annan femma), lite samhällsgrejer och sånglektion. Sen är jag färdig. FÄRDIG. Helt galet. Ska försöka hinna färdigt med de muntliga grejerna först, dvs. NK-provet, mattenationella, gitarr- och sångläxan, inlämningsuppgifterna tänkte jag försöka jobba med hemma och medan jag är i Malmö.

Men nu ska jag fortsätta med arbetet, så det kanske blir klar till senare. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0