NEW

Nu har det då skett lite förändringar, om någon nu missat det. Väldigt trevliga och varmt välkomna sådana, dessutom. Förutom att designen är förändrad så har jag även lagt till några kategorier för att göra navigeringen här lite enklare. Har inte sorterat mina gamla inlägg, och lär nog inte göra det heller då jag publicerat över 2000 inlägg lär det ta lite tid... Men från och med idag blir det mycket enklare att leta sig fram bland alla inlägg!

Annars så är de nya kategorierna följande:

C'EST MOI - om franskakunskaperna inte riktigt sitter där de ska (tro mig, de gör det knappt för mig - trots att jag studerat språket i 4 år) kan jag berätta att det kort och gott betyder, tja, jag. Och om polletten inte redan ramlat ner så kommer väl den här kategorin mest innehålla saker som rör mig själv, tankar, känslor och sådant trevligt.
J'AIME LA VIE - yep, mer franska. And there's more to come, vänta ni bara. Här är betydelsen på ett ungefär (= enligt Google Translate, hehe) Jag älskar livet, vilket stämmar ganska bra. Denna kategori är väl den allmänna kategorin, I guess. Livet, skolan och de färgstänk som nu kan tänkas träffa min gråa vardag.
L'AMOUR - och franskan bara rullar vidare. De saker som kommer platsa in här är mina skamligt fina vänner, familjen och eventuell någon fin pojk i framtiden. Kärlek var för övrigt den passande betydelsen här.
MUSIC - nu har jag äntligen hittat tillbaka till lite bekvämare mark - engelskan. Denna kategori behöver väl ingen närmare introduktion, antar jag? Men, för säkerhetsskull: musik, musik och... Musik. Det är väl vad denna kategori kommer handla om, pretty much.
JOHN MAYER - "men hallåååå, han passar ju in i MUSIC-kategorin?!??!!" tänker ni säkert nu. Ja, det är klart han gör, men sen så tänkte jag att jag bloggar ju om honom flera gånger om dagen och jag lever, äter och andas hans musik, därför tycker jag han förtjänar en egen kategori. Här kommer ni finna det mesta som rör den här lite för snygga karln, nya låtar, gamla låtar, bilder, YouTube-klipp, Spotifylänkar och om bara några veckor lär det dyka upp lite speciella bilder, om man nu får säga så, som jag själv tagit, om man nu får ta med sig kameran in? Nåja, håll ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0