THIS IS MY LIFE

hej hej hallå!! Då var jag äntligen i Malmö, fasen så jag har längtat, ni skulle bara veta hur kalasbra det känns att vara här. Flygresan gick superbra, har redan förträngt att jag var nervös som en bäver före avgång... Och som vanligt lyckades jag glömma mobilen i fickan då jag skulle gå igenom säkerhetskontrollen (man tycker ju att jag borde ha lärt mig efter mellanlandningen i Förenta Arabemiraten, då jag precis som nu hade glömt mobilen kvar i fickan, blev insläpad i ett rum som kanske var en halv kvadratmeter stort för att bli kroppsvisiterad av en kvinna, då män enligt deras seder och traditioner inte får kroppsvisitera kvinnor, och kvinnor får inte heller kroppsvisiteras då de ser på, märkligt. Rädd som tusan var jag iallafall) men annars gick allt smidigt och bra. Var grymt hungrig då jag landade i stockholm, så jag slängde i mig en pizzaslice på Pizza hut (attans bananer vad goda pizzor dem har!!) innan jag drog med planet till mitt älskade malmö. Imorgon hade jag tänkt försöka hinna med en tur på stan, sen på kvällen blir det bio och eventuellt lite utgång efter det, låter kalasbra tycker jag! På lördag ska jag till Limhamn och hälsa på Tina och Johanna och på söndag är det ju då le grande finale - konserternas konsert, typ. I can't wait.
nu ska jag kila till sängs, är SJUKT trött. PUSS & GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0