ISN'T IT OBVIOUS THAT I LOVE YOU?

Svar till SaraP: neeeeeej, och jag är så jäävla besviken. Åh, typiskt också. Nåja, life goes on, antar jag.

dagen har varit riktigt lugn so far, vaknade kring 10-tiden, slängde i mig lite frukost och dammsög övervåningen. Sitter i detta nu och har deep-talk över msn med Bea, kändes verkligen att det behövdes!

Har packat ihop lite prylar, ska duscha och pyssla om mig på Annas jobb, skönt är bara förnamnet. Älskar att ta långa, varma duschar och verkligen känna hur min stela rygg mjuknar undan för undan. Sedan så kan man ju passa på att raka benen, göra hårinpackning och bara pyssla om sig. Så det ska jag göra nu på eftermiddagen, sen ska jag nog måla färdigt mina naglar också, började igår men hann bara med ena handen, haha, så jag ska definitivt ta och göra färdigt det.

Är redan sugen på att dra till Cleo igen, måste definitivt styra upp något, gärna snart! Gillade verkligen det stället, som sagt så var väl musiken lite utav en besvikelse, men i övrigt så var det en 10-poängare, helt klart. Längtar redan till nästa gång. GRYM kväll på många sätt och vis, fast jag är fortfarande svinsur på mig själv för att jag inte vågade ta första steget med mitt span. Skit också.

nu sitter jag och avnjuter min vår-playlist, men dessvärre lyser fortfarande våren med sin frånvaro. Man har tur om kvicksilvret tar sig över 0-strecket på termometern, och snön kommer fortfarande mellan varven, tyvärr. Jag vill ha sol nu!

28 dagar kvar nu, herregud, kan inte fatta det, helt galet. Måste försöka hinna styra upp ett till Cleo-besök med tjejerna innan dess, får ta ett snack med dem någon dag, Bea åker ju utomlands nu snart, Sara ska till Stockholm, jag till Malmö/Köpenhamn osv. Men förhoppningsvis kommer vi fram till något!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0